torsdag 26 januari 2012

Värmland....

Ja, igår bestämde vi oss för att åka och hälsa på min bror Ola, hans Lina och deras lille Neo i Charlottenberg i värmland.

Det är alltid extremt jobbigt för mig att åka dit, själva resan pratar jag om nu! Jag vet att jag kommer sitta ca 4-5 timmar i en bil. Det är känslan av att sitta instägd i en bil utan fri tillgång till toalett som är värst för mig. Tänk om det är kö på motorvägen? Tänk om vi är på ett ställe där vi inte kan stanna och gå på toa! Såna tankar kan skapa extrem ångest och rädsla för mig. Jag är alltid väldigt spänd och orolig inför resor till Ola, men viljan och längtan efter dom är så stark så jag brukar ändå utsätta mig för det. Det är värt det efteråt!

Idag gick resan bra, bättre än den nånsin har gjort! Vi stannade bara en gång idag och det var efter tjugo mil! Extremt bra! Annars brukar vi stanna ca 4-5 ggr/resa.

Jag är extremt stolt och glad och hoppas att det kommer fortsätta så här! Det var jobbigt, men inte lika mycket som dom andra gångerna!
Jag sitter här med spänningshuvudvärk nu, jag spände mig mycket under resan, men det kanske blir bättre med tiden!?

Nu är jag trött, men ska umgås lite med familjen nu, Neo ligger och sover! <3

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar