onsdag 4 januari 2012

Ingen bra dag...

Återigen en dålig dag....jag har ganska många såna nuförtiden känns det som! När magen krånglar så blir jag väldigt påverkad och har svårt att kunna tänka på något annat. Fruktansvärt jobbigt att bli så påverkad. Hela dagen blir förstörd och idag hade jag också lätt till gråt. Minsta lilla sak som inte går min väg så blir jag antingen ledsen eller irriterad. Idag var det gråten som tog över.

Fick gråta lite och lät ångesten skölja över mig några minuter. Nu några timmar senare känns det lite bättre men ångesten sitter kvar ändå, det brukar bli så om jag blir nedstämd på dagen. Så idag får väl vara en skitdag, så får jag hoppas att morgondagen blir bättre. .

Imorgon är det dags för psykologbesök, känns inte som det inte finns något att prata om imorgon direkt...vad ska jag välja? Jag hinner inte så mycket på 1 h....hehe

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar