torsdag 19 januari 2012

Psykologbesök idag...

Ja idag är det psykologbesök på schemat. Jag tror att vi kommer att prata om övningen jag gjorde i förrgår men också om att jag fått reda på att jag har IBS. Det här med IBS är det första jag kommer att ta upp, jag känner mig orolig över att jag fått reda på detta.

Eftersom jag redan är så otroligt koncentrerad på min mage, hur ska jag nu komma över agorafobin när jag vet att magen kanske alltid kommer krångla för mig? Jag har tappat lite hopp om att jag kommer bli fri från agorafobin bara för detta. Eller är det så att när jag blivit mer befriad från min ångest så kommer koncentrationen på magen minska och kanske också IBS:en? Detta är några frågor jag kommer fråga min psykolog idag!

Vad tror ni? Kommer jag att bli bra? Känns inte så för mig idag! Jag behöver nytt hopp!

Jag får se vad psykologen säger idag, kanske blir på bättre humör,och får nytt hopp efter jag har varit där! Jag hoppas verkligen det!!!

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar