söndag 1 januari 2012

År 2012

Jaha, nu är det år 2012! Det var en annorlunda nyårsafton jag firade igår, eller firade och firade......
Jag mådde dåligt igår, ångesten grodde och jag orkade inte med att vara social alls. Jag skulle egentligen till min bästa vän men jag orkade bara inte! Jag satt hemma i soffan och kollade på TV.

Pappa gick över till min bror och hans familj, men jag valde att stanna hemma. Sedan när det närmade sig 22-tiden gick jag dit ca 1 timme och pratade lite. Sedan gick jag hem igen och tittade på fyrverkerierna från fönstret och sa gott nytt år till mig själv! Hehe...det kändes lite komiskt faktiskt. Jag tror faktiskt inte att jag varit helt ensam vid tolvslaget nångång, det kändes väldigt annorlunda men skönt ändå på nåt vis. Är väldigt svårt att förklara, men alla ni med ångestproblematik kan nog förstå vad jag menar?

Jag tror jag somnade vid 2.00 igår, och idag låg jag till klockan 12.00! Det är ovanligt att jag sover så länge, men jag antar att jag behövde det för idag är jag inte alls lika ångestladdad. Så jag sov nog bort ångesten!

Jag är fortfarande förkyld, och nu så tät i näsan att jag inte får luft...men tänk vad lite nässpray kan göra! Det är otroligt, och fort går det också! :)

Nu tänkte jag att jag skulle fortsätta scrappa min almanacka för 2012, som jag bara börjat med...måste ju snart bli färdig, året har ju redan börjat!

Jag önskar alla en god fortsättning!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar