tisdag 3 januari 2012

:(

Det gick inte att åka till Frölunda Torg idag, den platsen är laddad med ångest! Mamma åkte dit för mig och skulle handla, men varan jag skulle ha var slut såklart :(

Detta blir nog ett ämne att ta upp med psykologen på torsdag, att jag inte klarar av att åka tillbaka till torget. Jag blir såklart besviken på mig själv att jag låter ångesten ta över, men ibland går det bara inte!
Jag bestämde mig ändå för att åka med mamma och pappa till Jysk på 421-an för att kolla på säng. Jag kände att jag behövde komma ut en stund för att få något positivt med mig från denna dag. Det var ett besök på ca 1 h. Det gick bra! Mamma och pappa får ny säng imon, värsta lyxsängen...ställbar säng för huvud och fötter! Den var ganska nice att ligga/sitta i. Reor gillar vi!

Jag gick in på Mediamarkt och köpte en väska till min nya dator som kommer snart! En ROSA jättefin väska blev det! Så jag är nöjd med dagen ändå!

Nu blir det snart middag, sen mys i soffan!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar