söndag 29 januari 2012

Köpcenter...

Det har varit ganska intensivt här i charlottenberg, så jag har inte riktigt funnit tid till att blogga så mycket. Men nu har jag lite tid över!

Igår gjorde jag snurra stolen-övningen, det gick bra! Pulsen låg på 82, så övningen påverkar mig lite fortfarande. Mätte min normal/vilopuls idag och den var på 60. Behöver veta den för att jämföra med hur mycket den stiger under övningarna. Verkar inte som det är så långt kvar nu!

Idag utmanade jag mig själv och åkte ner till köpcentret här! Jag var lite orolig, har fått en ångestattack där förut. Men jag var tvungen att försöka! Det gick bra! Det var inte mycket folk, fanns massa toaletter. Vi stannade ca 1 timma! Bra jobbat tycker jag!!

Ikväll är det sista kvällen här, så vi ska spela ett brädspel!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar