söndag 15 januari 2012

Varberg...

Jag frågade en vän idag vad jag skulle skriva om på bloggen, kom liksom inte på något. "Skriv något positivt" sa hon. "Vad du har för mål, vad du vill göra i framtiden" osv....

Därför J så gör jag som du föreslog! :) Tack för tipset!

Ni som känner mig vet att jag älskar Stefan Andersson och hans musik. Han har dom senaste åren gjort skivor baserade på svensk historia: Nr 90 Kleist, Skeppsråttan och nu senast Teaterkungen. Jag, mamma och pappa har varit på dom alla konserterna, på Carlstens Fästning, Kronhuset samt Hönsafest på Ostindiefararen. Nu i maj ska han uppträda med teaterkungen på Varbergs fästning. Jag vill verkligen inte missa den spelningen! Så vi bokade biljetter till den 26/5 (med avbokningsskydd, ifall det skulle skita sig för mig). Men det gör det inte för jag ska bara dit!

Sen är det så här att den 24/5 har mamma och pappa varit gifta i 40 år! Hurra! Så vi tänkte göra två flugor på smällen och fira detta i samband med konserten. Därför har vi bokat 2 nätter på ett spa-hotell precis intill fästningen! Så på fredagen den 25/5 åker vi! Till spa, övernattningar och konsert!!

Verkligen något att se framemot och kämpa för! Tror ni att jag klarar det? Det tror jag!!

Härligt att ha något roligt att se framemot mitt i  allt detta elände!!

Kram <3


                                           
                                                                 På Kronhuset-09

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar