fredag 30 mars 2012

Psykologbesök

Det gick bra hos psykologen idag. Var inte särskilt nervös eller orolig inför besöket idag, kände mig väldigt lugn och tillfreds. 


Vi pratade om hur veckan har varit, jag berättade att jag inte mått bra och att jag därför inte gjort alla exponeringar. Men det är bara att ta nya tag veckan som kommer sa han, och det har han ju rätt i. 


Det som gäller kommande vecka är:
*Scrapbookingmässa
*Gå 1 varv runt Sisjön
*ev restaurangbesök
*ev biobesök


Ja så ser det ut, första exponeringen blir scrapmässan nu i helgen. Får se om det blir imon eller på söndag, har inte bestämt mig ännu...


Sedan är det 1 varv runt Sisjön! Det känns roligt men jobbigt. Finns ju inga toaletter! Hur ska jag klara det?? Gör jag det?? 


Nu ska jag kolla på Let´s Dance :)


Skriver mer om mina känslor och tankar om Sisjön imon.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar