onsdag 21 mars 2012

Framsteg

Jag vaknade inte av någon ångestattack, blev lite nojig när jag skrev det inlägget. :)
Trodde att bara för att jag skrev att jag sovit så bra och inte hade haft ångest på så länge så kanske det skulle komma? Men det gjorde det inte! :)

Igår åkte jag, mamma, pappa och Malte ut och handlade lite. Vi åkte och köpte hundmat till Malte, handlade mat till oss på Coop och sedan åkte vi till Plantagen. Mamma skulle handla blommor men hon hittade inga, så vi ska nog åka ut en stund idag hon och jag och se o vi hittar någon.

På väg hem från Kållered köpte jag faktiskt en cheeseburgare på McDonalds, jag brukar ju aldrig äta ute, eller i bilen pga min mage, men nu åt jag den på väg hem. Tar ju bara ca 5 min hem men ändå! Ett steg till på väg!

Framsteg!

Nu ska vi åka ut en stund! 
Kram så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar