lördag 17 mars 2012

Ingen bra dag...

Usch, min dag startade inte bra alls. Ont i magen! Undra om det är IBS:en eller nåt annat. Jag har haft ont i magen i 3 dagar nu ungefär, varför? Var längesedan jag hade såna magsmärtor. Jag känner mig inte stressad eller orolig inför något speciellt. Sist jag hade så här ont i magen var när jag skulle börja med mina exponeringar, det var stressigt för psyket och då påverkades självklart min mage. Men nu känner jag inte oro inför något...skumt. Jag sover ju bra på nätterna, har inte haft ångestattacker på senaste 3 veckorna. Jag fattar inte!


Kan det vara detta med mensen kanske? Att den är på väg kanske? Eller är det bara såna dagar helt enkelt? Jaja, skit samma, när magen ballar ur så ballar hela jag ur! Har svårt att fokusera på annat då, blir väldigt självcentrerad :(


Jag har iallafall försökt aktivera mig idag för att få nåt annat att tänka på. 
Jag har fortsatt att scrappa min almanacka, idag gjorde jag april och maj. Det blev ok, men jag tycker det är svårt att scrappa almanackor, blir så mycket yta att fylla liksom.....










Idag fick vi Malte till att kissa och bajsa utomhus! :)
Pappa skulle åka och hämta mamma som jobbat natt. Han gick upp och jag hade Malte i sängen medans pappa gjorde sig klar (släpper man honom på golvet på morgonen så kissar han). Jag satte på honom kopplet, pappa tog med honom ut och han kissade inom 3 minuter! Jippi! När pappa släppt av mamma här hemma så åkte han med Malte till hundgården, efter ca 10 min så bajsade han! Jippi! 
Men nu på dagen har han inte gjort nåt mer ute, bara på altanen. Men det går väl åt rätt håll nu?! Är ju ett steg framåt iallafall! 


Nu ska jag försöka rycka upp mig lite och gå en liten promenad med Malte <3


Ha en trevlig helg!


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar