måndag 26 mars 2012

Ingen bio

Det blev ingen bio igår. Jag kände mig risig, jag känner att mensen antagligen är på gång. Jag var extremt irriterad igår och det är tydligt tecken på att det är på gång. Jag kände verkligen inte för att sätta mig på en bio. Jag och mamma åkte ut en stund och handlade lite istället. Vi åkte till Högsbo 421, gick in på Jysk, mamma handlade gardiner. Gick en stund på Cubus och sedan handlade vi lite mat på Ica. Det gick bra, vi var väl ute ca 1 h.  


När vi kom hem gick vi på promenad med Malte, det var underbart väder igår! :)


Vi tänkte vi skulle gå på bio idag istället, men jag känner samma idag. Jag är inte alls upplagd för det. Vi får se hur det blir imon, kanske blir ett restaurangbesök. Vi får se...


Nu ska jag spela Playstation med min brorson Oskar som är hemma från skolan och är förkyld. Vi tar hand om honom lite idag så han inte behöver vara ensam hemma. Ska göra lite våfflor till honom nu och vara med honom och spela lite :) Mysigt <3


Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar