torsdag 29 mars 2012

Inför psykologbesök

Ja imon är det dags för nytt psykologbesök. Jag är inte lika orolig för det som jag var förra veckan. Varför vet jag inte, jag kanske blir det imon, men ikväll känner jag mig inte särskilt orolig. Jag vet ju hur skönt det är efteråt, jag ska verkligen försöka ta vara på den känslan istället för oroskänslan jag brukar ha innan jag ska dit. 


Vi ska ju prata om mina exponeringar jag skulle göra denna veckan. Nu har det ju inte blivit så många pga mensen och pga hur jag mått. Jag har ju bara gjort ett restaurangbesök, skulle gjort 3 plus 1 biobesök. Får bli nästa vecka istället, man kan ju inte hjälpa hur man mår. Jag har ändå gjort lite småexponeringar. Varit och handlat, varit ute på promenader med Malte, och lite annat som inte varit så ansträngande. Måste vara helt fokuserad och redo när det gäller dessa "stora" exponeringar som restaurang och biobesök. Därför får det bli nästa vecka istället när jag mår bättre! 


En stor exponering jag står inför nu är scrapbookingmässa i Göteborg nu på lördag och söndag. Jag vill verkligen gå på den en utav dagarna. Skojigt att köpa lite nya grejer och få lite inspiration. Jag tror att vi ska gå på söndag, det är mindre folk då, men också säkert ganska utplockat bland varorna. Så helst skulle jag ju vilja gå på lördagen, men jag vet inte om jag fixar det med så mycket folk! Skulle varit skönt att ha gjort det på lördagen eftersom jag fyller år på söndagen och ska ha lite gäster hemma (min familj bara). Tror ni jag klarar det? Kanske inte ens kommer iväg någon utav dagarna? Jo, det hoppas jag verkligen att jag gör! Håll tummarna! Ska ta upp detta med psykologen imon så han kan peppa mig lite inför detta!


Nu blir det TV.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar