måndag 2 april 2012

Min födelsedag

Jag hann inte blogga igår, var fullt upp hela dagen. 


Jag och mamma åkte till Scrapmässan i Göteborg. Jag var lite orolig innan vi åkte, fick lite hög puls, men vi åkte iväg och det gick hur bra som helst! Vi var därinne i ca 1.5 timma tror jag. Jag fick en Cuttlebug av mamma och pappa i födelsedagspresent. Den köpte vi därinne och lite annat smått och gott. Var så nöjd! Jättefin present och stolt över att jag klarade att åka dit! 


Min farbror Sven och min bror Johan och hans familj kom på middag och fika. Jag fick pengar av Sven och presentkort på Cubus av Johan, Linda och barnen. Vilken födelsedag! Blev verkligen firad!!


Jag fick en present till av mamma och det var den bästa presenten! Jag fick halva MALTE <3<3


Underbart! Så nu är det min och mammas hund! Tack mamma! 






På posten idag kom mer paket!
Från bror och hans Lina kom handgjorda papper att använda till scrappie, dom var jättefina! Gröna och röda papper! Tack Ola och Lina! <3


Från min underbara vän Jenny kom ett underbart fint kort och en tavla hon har gjort till mig. Tack Jenny! Jag blev jätteglad! Tavlan var så fin att när jag visade mamma den började hon gråta :) 
Du är en underbar vän Jenny! <3





                                           Tavlan är inte sned, det var jag som inte tog
                                                             nåt bra kort på den


Jag har underbar familj och underbara vänner!  <3


Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar