tisdag 3 april 2012

Liten "känning"...

Igår skulle jag åka med mamma och handla lite på Maxi. Jag vet inte riktigt vad som hände, men jag fick en "känning" :(


Vi åkte i bilen och jag fick lite "knip" i magen, tyckte det var lite jobbigt och blev väldigt koncentrerad på magen. Vi parkerade och gick in i affären. Vi skulle posta ett brev till min bror som fyller år idag, så mamma fixade det medans jag gick på toa. Det var liksom ingen panikattack, men obehag. Jag satt där en stund och kände att det blev mer obehagligt så jag gick ut till mamma. Vi gick omkring lite och jag tyckte det var lite jobbigt. Sedan försökte jag koncentrera mig på annat och efter bara någon minut rann det av mig, obehaget försvann och jag blev helt lugn. Skönt! Det var långtifrån en riktig panikattack, men en ganska rejäl känning. Var ett tag sen jag hade det nu. Nu blir jag liksom förvånad att det ens kommer en sån, hehe....är ju van att inte ha någon panikattack eller känning längre. 


Men ska man se positivt på det så blev det ingen panikattack! Det blev bara ett litet obehag, inget märkvärdigt egentligen. Ingenting som gör att jag blir "rädd" för platsen, och för att åka dit igen. Ett vanligt knip i magen bara! Det får väl alla!! Hehe....


Men det är såna här händelser som bekräftar att jag inte är frisk ännu, har en del kvar att jobba på! Men jag är på god väg!! 


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar