torsdag 5 april 2012

Snart psykologbesök

Om två timmar är det dags för psykologbesök. Jag känner väl inte riktigt för det idag, känns lite jobbigt. Men det går säkert bra, det brukar det ju göra :)


Förr veckan jag var där så pratade vi om ett projekt som precis har satt igång. Det är en typ av jobbprojekt, en arbetsprövning typ. Han visste inte så mycket ännu, men han skulle skicka dom en remiss om att jag var intresserad av att vara med. Jag antar att det är ett samarbete med försäkringskassan iallafall. 


Det lilla jag fick veta var att man blir placerad på ett jobbställe, där jag får bestämma själv hur mycket, vilka tider jag vill/klarar av att jobba, mm. På platsen finns stödpersoner som är där för min skull, om jag behöver prata, eller vad det än är för stöd jag behöver. Detta tycker jag låter väldigt bra! Vad tycker ni? 


Jag berättar mer om detta när jag själv vet mer om vad det innebär. Men det kommer nog bli så att dom kommer kalla till ett möte där jag och min psykolog är med. Så kommer vi gemensamt fram vad som passar mig. Får se när detta blir.


Jag har huvudvärk idag och känner mig lite allmänt hängig. Mamma har blivit förkyld så det är möjligt att jag blivit smittad. Vi får se vad som händer....


Mamma ska jobba hela helgen så här blir det inte mycket påskfirande :(
Men vi har ändå pyntat lite, har satt upp våra påskkycklingar som vi pysslade förra veckan. Dom blev ganska fina :)


Glad påsk på er alla!


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar