fredag 20 april 2012

2 månader

Idag är det exakt 2 månader sedan jag hade min senaste panikattack. http://www.anna-mittlivsresa.blogspot.se/2012/02/hemsk-natt.html

Det är helt otroligt! Svårt att förstå nu att det var en del av min vardag då! Jag hade attacker var och varannan dag/natt. 


Jag har sovit jättebra på nätterna dom två senaste månaderna, nästan utan ett enda avbrott. Helt otroligt. Så bra har jag aldrig sovit! Jag tänker på det varje morgon jag vaknar och tackar för att jag sovit så bra och inte haft några attacker. Jag är rädd för att ta detta för givet liksom, gör jag det och inte tänker på att jag är glad för detta så känns det som att det kan komma tillbaka.  Därför måste jag tacka för detta varje dag, och absolut inte ta något för givet. Förstår ni hur jag tänker? Svårt att sätta ord på, men jag skriver bara av mig mina tankar här och är det något ni undrar över eller nåt ni inte förstår så är det bara till fråga så svarar jag er. 


Hoppas att följande månader blir lika bra som dom två sista har varit :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar