söndag 15 april 2012

Garderobsrensning

Idag började jag och mamma rensa bland mina kläder hemma. Jag har verkligen mängder med kläder och mycket som jag inte kan använda längre. Så vi började rensa min klädkammare och det tog tid, hehe. Vi orkade inte rensa allt idag så vi får fortsätta nån annan dag. Men det blev en ganksa stor hög med t-shirtar och toppar som jag funderar på att sälja på Tradera. Dom är inte mycket använda så jag tror jag kan tjäna några kronor på dom. Skönt att få vårstäda garderober! Det är ju inte sånt jag gör alltför ofta :)


Vi har faktiskt inte hunnit med så mycket annat idag. Vi hade min bror och hans familj på söndagsstek idag. Det var trevligt.


Några promenader med Malte också såklart :)


Jag har målat en stämpel idag också, den blev ok. 




Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar