fredag 13 april 2012

Min mage

I morse vaknade jag 6.30 av små trampande fötter, Malte var kissnödig. Jag gick upp och gick ut med honom en stund. När vi kom in lade jag mig en stund till, försökte sova men Malte ville inte riktigt det :) Jag hade ont i magen och ville vila lite. Mamma gick upp med Malte medan jag fick sova lite, skönt! Gick upp strax efter 9.00. Jag mådde inte särskilt bra, hade smärtor i magen och lite illamående. Men jag försökte att aktivera mig lite för att tänka på annat. Städade lite, bytte i kattlådorna, mm. Magen blev bättre under dagen och jag kom faktiskt ut en stund idag. 


Vi åkte ut en stund med bilen, åkte till Stensjön och en sväng till Pixbo, finns många fina hus där, hehe. Värsta rikemansstället :) Drömma får man ju :)
På väg hem åkte vi till Enerbacksskogen och plockade lite vitsippor :) Härligt med vårblommor! Men det spö regnade så det blev bara en liten bukett. På hemvägen hämtade vi pizza. Var väl ute ca 1 h. :)


Efter pizzan blev det en promenad med Malte :) Han är underbar! Han börjar nog bli könsmogen för han luktar frenetiskt ute! Haha, det kan inte va lätt att känna så mycket olika kvinnodofter :) 


Imon ska mamma och pappa ha nåt årsmöte här hemma, dom är med i en fiskeklubb, så då ska jag och Malte gå på promenad och mysa lite. Jag kommer nog pyssla lite då också. Har köpt nya stämplar som jag måste prova :) 
Jag och mamma ska baka en rulltårta till deras möte imon,gott :)


Nu ska jag snart se vem som åker ur Let´s Dance :) Heja Anton :)


Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar