tisdag 24 april 2012

Drömmar

Jag har drömt lite konstigt dom senaste nätterna. Inga mardrömmar, snarare roliga och väldigt konstiga drömmar. 


I morse vaknade jag av att jag drömde att jag blev anklagad för snatteri i en affär. Haha, jag hade inte tagit någonting, men fick tömma fickorna och då hade jag en förpackning med bodylotion i jackfickan, men sa till dom att jag absolut inte tagit den utan att jag hade köpt den någon annanstans för länge sen och hade kvittot kvar! Varför hade jag den i fickan?  Haha, sedan hade jag ett läppglans i fickan som det stod Swedbank på, haha! Undra vart man köper såna läppglans? 


Hon sa att dom hade övervakningskameror och skulle kolla om jag snattat nåt. Det hade jag ju inte och jag fick gå! Hmm, vad sjutton kan en sån dröm betyda? Jenny, vet du? 


Haha, vilken dröm alltså! Ganska roligt! Det är typ såna drömmer jag har drömt dom sista nätterna....


Måste väl betyda nåt, eller? 


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar