onsdag 4 april 2012

Sisjön

Idag var vi uppe tidigt som vanligt!  Mamma putsade fönster och jag målade lite stämplar. En av dom jag målade blev bra, den andra blev kass, så då blev jag sur och slutade, hehe.


Sedan hjälpte jag mamma med fönster och gardiner. Sedan åkte vi till Jysk för att köpa en gardin, köpte en glass på ICA och satte oss i bilen. Jag har lite svårt för att äta i bilen eller liknande, vill ju gärna äta hemma. Men vi satt i bilen i ca 10 minuter, det gick bra, men som sagt jag tycker det är jobbigt! Men det var en bra exponering! 
På väg hem bestämde vi oss för att hämta Malte och åka upp till Sisjön. Jag ville inte och orkade inte gå runt sjön idag, men vi åkte dit och gick en liten stund så Malte fick lukta i skogen. Han tyckte det kul :) Jag kände att det var en bra början för mig med Sisjön, att ta det i etapper. Vi stannade där i ca 20-30 minuter. Kände mig nöjd med det faktiskt. Nästa gång jag åker dit blir det en runda runt sjön! :)


På vägen hem åkte vi och hyrde filmer som vi ska kolla på sen. En bra exponeringsdag tycker jag! Imon är det psykologbesök på programmet, och jag kommer känna mig nöjd när jag berättar för honom att jag varit på mässa och i Sisjön. 


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar