tisdag 7 februari 2012

Paket i brevlådan!

Idag fick jag ett paket i brevlådan av min fina vän Jenny! Hon hade plockat ihop ett litet scrap-paket! Fick en ProMarker-penna och en ny distress, lite stämplar och brads, skisser som jag kan öva att måla på, samt choklad! Hon hade köpt några chokladbitar och scrappat en påse där det stod: "Du vet väl om att du är värdefull". Hon är så fin! Jag blev så glad! Hon försöker verkligen peppa mig med stärkande ord och kloka budskap. Hon vill stärka mitt självförtorende! Hon tycker inte att jag har nåt vidare självförtroende, vilket tyvärr är sant!

Men Jenny, om du fortsätter med allt ditt peptalk så har jag nog snart världens bästa självförtroende! :)

Tack snälla Jenny för allt du gör för mig! <3<3<3

Jag vet inte hur jag ska tacka dig!!



1 kommentar:

  1. Tack för dina fina ord Anna! Jag är glad att du blev glad :-) Du är ju en fantastisk tjej som är så himla bra, vänta bara så ska jag öppna dina ögon så även du kan se :-)

    Puss & Kram

    SvaraRadera