torsdag 9 februari 2012

Inför psykologbesök

Jag känner mig orolig inför psykologbesöket idag! Samtidigt som jag vet att det är såå skönt efteråt. Det känns som jag kan göra allt när jag går därifrån, jag fylls med så mycket energi och välbehag och faktiskt också en tro på mig själv! Den känslan brukar vara en dag eller två, sen är jag åter tillbaka i mina negativa tankar och min isolering. Jag väljer oftast att inte ta mig ut någonstans, är hellre hemma! Jag vet att jag måste ut! Jag måste exponeras! Men tryggheten tar oftast över!

Om det är så här soligt imon så ska jag höra med mamma om hon vill ut o gå runt kvarteret (vågar inte gå för långt hemifrån) efter hon vaknat (hon jobbar natt). Kanske blir en promenad på 15-20 min, men det är ok tycker jag, när man lider av detta och inga toaletter finns tillgängliga! Gör jag det imon kommer jag nog vara nöjd med mig själv hoppas jag!

Jag skriver ett inlägg ikväll och berättar hur det var hos psykologen.

Ha en härlig dag!

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar