söndag 26 februari 2012

Helgmys med Neo

Har inte hunnit blogga i helgen, vi har ju besök! Ola, Lina och Neo kom i fredags. Så roligt! Man lever i en liten bubbla när man umgås så intensivt.

Jag suger åt mig av varje sekund med Neo, är så mysigt! Han är helt underbar! Har blivit tidiga mornar då han vaknar ca 6.00. Jag är inte direkt van att gå upp så tidigt, hehe. Så jag är ganska trött nu faktiskt, men det är det värt!!

Vi har egentligen inte gjort nåt direkt, bara myst och lekt! Imon åker dom hem :(
Jag, mamma och pappa ska åka upp i maj och vara barnvakt en helg då Neos föräldrar ska gå på bröllop. Så det dröjer ju inte så länge tills vi ses igen.

Jag har fått en förfrågan av en klinik i Stockholm som vill att jag ska gästblogga för dom. Inläggen kommer att ligga på deras hemsida www.fobikliniken.se. Ämnet är social fobi. Jag lider ju egentligen inte av det, men fobierna går ju liksom in i varandra lite grann om ni förstår vad jag menar, så det verkar som om dom ändå vill att jag ska skriva för dom. Känns stort faktiskt, och lite skrämmande! Väldigt seriöst, jag kan ju inte skriva egentligen. Jag skriver ju bara av mig känslor här...så jag vet inte riktigt hur det ska gå, men jag vill nog ändå göra ett försök tror jag! Har skickat ett mail till dom för att få reda på lite mer. Men dom vill att jag ska skriva om min erfarenheter, känslor och tankar om detta. Berättar mer när får reda på nåt!

Nu ska jag umgås sista kvällen innan dom åker hem imon. Vi ska kolla på "Äkta människor".

Kram

1 kommentar:

  1. Å så spännande. Jag ska inte tappa bort adressen till den bloggen! Du fixar det :)

    SvaraRadera