måndag 6 februari 2012

Ingen mardröm!

Jag var lite rädd för att somna igår, har ju haft oroliga nätter nu det senaste. Men jag sov så gott inatt...lade mig vid 1.30 och somnade strax efter 2.00. Vaknade vid 8.00, men somnade om till 10.00. Så skönt, det behövde jag!

Jag har haft jättemycket energi idag, undra vad det beror på? Att jag sovit bra kanske?

Jag har städat och bakat muffins! Att baka ingår inte i min vardag direkt :) Dom var jättegoda!

Jag hoppas att denna natten också blir bra!!




3 kommentarer:

  1. Hej! Skönt att du sovit gott. Sömnen är verkligen super viktig när man inte mår bra. Jag försökte maila till dej, men de kom inte fram.. Har jag fått fel mail?
    Kram J

    SvaraRadera
  2. Hej igen j! Jag kollade igenom mina mail,men jag har inte fått nåt av dig! Du får gärna försöka igen! Skrev mail adressen i inlägget ovan! Kram

    SvaraRadera
  3. Så..nu har jag gjort ett nytt försök:) hoppas de funkar. Kram

    SvaraRadera