måndag 13 februari 2012

:(

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska blogga om, har inte hänt så mycket idag. Bara varit hemma och tagit det lugnt. Har lite huvudvärk nu, och värk i magen :( Men jag har ju alltid ont i magen så det är inget ovanligt, hehe...

Jag har gått ner lite grann i vikt senaste tiden och det är inte bra...jag väger inte så mycket ändå, så jag har liksom inte råd att gå ner mer, jag har väldigt svårt att gå upp igen tyvärr. Jag kan gå ner 1-2 kg på en vecka, sen kan det ta ett halvår innan jag går upp förlorade kilon igen. Så jag vill helst inte gå ner i vikt. Jag har dålig aptit nu tyvärr, speciellt på morgonen/fm. Så nu tvingar jag i mig lite aprikoskräm till frukost! Måste vara hård med att få i mig nåt, annars kan det bli problem! Men det går bra! Idag hoppade jag över krämen och åt en apelsin istället, och sen ca 1 timme efter det åt jag faktiskt en halv fralla med leverpastej och gurka :)
Det är jag nöjd med :)

Funderar på om jag ska bada sen :) Vad säger du om det Jenny?? :)
Kanske släpper värken i både huvud och mage då.....jag hoppas på det!

Kram alla fina....

1 kommentar: