torsdag 29 december 2011

Sjuk...

Blir inget psykologbesök idag, jag har blivit sjuk. Neo smittade oss med förkylning när han var här i jul, men det var det värt! Han är underbar den lille prinsen, men "giftig" som hans mamma Lina säger :) Han smittar ner sina kära hela tiden....dessa förbannade dagisbaciller :( 

Jag blev väldigt glad idag när jag läste kommentarer på bloggen, dels från min svägerska Lina men också från en tjej som är okänd för mig men som hamnat på min blogg genom mitt samarbete med Hjärnkolls websida. Hon har själv startat en blogg om hennes ångestproblem som jag gärna vill tipsa om: http://projektmotangest.blogspot.com/. Jag har också lagt ut den som länk på min blogg under rubriken "Bloggar jag följer". Läs den gärna och följ med henne på hennes resa att bli frisk. Det ska jag göra! Jenny, jag önskar dig all lycka till på färden! Vi fixar detta!

Jag hoppas verkligen att år 2012 blir bättre än 2011! Jag har svårt att tro att det ska bli sämre än vad detta året varit. Nu när jag fått sån här hjälp så kan det bara bli bättre! Jag håller tummarna! Min kropp ska inte längre vara ett hem där ångesten kan bo...min kropp och själ ska under detta året bli fritt från ångestsyndrom!



Kärlek <3

1 kommentar: