måndag 19 december 2011

Julhandlat...

Idag åkte jag med mamma och pappa och handlade all julmat. Det gick bra! Jag var bara lite ångestladdad innan men bestämde mig för att åka med ändå och det gick bra som sagt! Skönt!

Idag ringde min bror som bor i värmland. Han och hans familj ska komma till oss över jul. Vi längtar såå mycket. Han berättade idag att dom har köpt en hund, Alfons 8 veckor! Han är en blandning mellan doberman, rottweiller (hur stavas det?) och New Foundland. Han kommer att bli stor! Men nu är han bara en liten söt valp... :) Ska bli spännande att se hur det går här i jul med underbara prinsen Neo 1,5 år, lille Alfons 9 v och 4 katter! :) Det kan bli väldigt spännande, men otroligt kul! Hoppas bara att vi alla får vara friska över jul!

Nu ska jag läsa kapitel 3 i boken.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar