fredag 30 december 2011

Frisören..

Jag känner mig inte direkt frisk idag heller, men jag ska ändå gå och klippa mig och blondera håret idag, det behövs verkligen. Jag ser förjävlig ut i håret!!

Jaha, imorgon är det nyårsafton. Ett nytt år börjar, sitter och funderar på hur det ska bli...kommer jag bli bättre? Hur lång tid tar detta? Jag har pratat med olika vänner och bekanta som har ångestproblem och det verkar skilja mycket på hur lång tid det tar att bli bättre. För vissa har det tagit mindre än ett år, för andra flera år. Jag inser att resan kommer att bli lång, iallafall minst ett år tror jag! Fy! Orkar man det? Ja, det gör man väl, det kommer ju säkert bli att man mår bättre och bättre längs vägen, att jag till slut kan börja jobba och så. Det känns väldigt långt fram tills jag är redo för att börja jobba, jag har ju aldrig egentligen lyckats bra med nåt jobb jag har haft. Har alltid varit mycket frånvaro eller sjukskrivning. Vilket har känts som ett misslyckande, men ändå är en förklaring på att jag inte varit frisk. Jag hoppas att nästa jobb blir ett som passar mig utmärkt och att jag kommer vara frisk (eller så frisk jag kan bli), så att jag kan sköta det till 100%.
Jag håller tummarna för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar