onsdag 7 december 2011

Hjärnkoll!

Idag blev jag godkänd bloggare för hjärnkoll! :) Det betyder att jag finns med på deras hemsida som bloggare, alla som går in på http://www.hjarnkoll.se/ kommer se min blogg där, vilket känns roligt och nyttigt. Jag kommer nå ut till fler, alla som googlar på mitt syndrom kommer länkas till bla min blogg. :) En väldigt bra sida, där personer bloggar om alla olika typer av psykiska sjukdomar! Väldigt intressant.

Gör som jag, bli en Hjärnkoll-supporter och berätta hur du ska bryta tystnaden kring psykisk ohälsa – ett viktigt bidrag för ett psykiskt friskare Sverige. Gå in på www.hjarnkoll.se

Jag hoppas ni hittar nåt intressant därinne!



Imon ska jag göra lite fler julkort, blir inget psykologbesök imon, det blir på fredag denna veckan istället!

Kärlek <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar