måndag 12 december 2011

Julkorten klara.....

Idag har jag och mamma gjort färdigt alla julkort, 31 stycken blev det! Vi gör egna kort (scrapbooking) för er som inte vet! Det var jobbigt, men roligt! Bilder på korten ligger på facebook om ni vill se. Lägger ut ett par bilder här med nu.....

Imon ska jag till en psykiater, vi ska väl prata om mina mediciner och se om jag behöver andra (hoppas inte det), och sjukskrivning. Mitt vikariat som dagbarnvårdare tar slut 31/12, men jag kommer inte kunna söka jobb eller arbeta from 1/1, så det blir nog fortsatt sjukskrivning. Jag har aldrig träffat denna läkare så jag är lite orolig, men han är säkert bra, han jobbar ju på allmän psyk där min psykolog jobbar, så han är nog insatt i mitt ärende. Håll tummarna för mig! Väntrum ensam!! Fy!!

Kram

Kärlek <3








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar