torsdag 1 december 2011

"Hänt bild" blev min räddning idag.....

Det gick bra!! :)
Dagen var tuff, var svårt att komma iväg idag men jag köpte en tidning som jag tog med mig in till väntrummet. Jag klev ur bilen 15.15 och gick upp på avdelningen. Toalettbesök, sen satte jag mig i väntrummet när kl var 15.23, 7 min kvar till jag ska in. Jag bläddrade i tidningen, och var lite nervös, var skakig men ingen direkt ångest. Så det gick bra! Psykologen blev glad när han hittade mig själv i väntrummet, vilket gjorde mig glad och stolt! Han var stolt över mig sa han :)

Nu sitter jag här med en enorm huvudvärk, så inlägget idag blir kort!

Ha det!
Kram Anna <3

1 kommentar:

  1. Men det tror jag det att det gick bra Anna...! Kanon.Toppen.
    Huvudvärken ger sig...bädda ner dig gott och ha en skön kväll...Tänk på hur modig du var...och känn känslan i det...Inget dumt va !!
    Du är bra Anna...Det här blir finfint...<3

    Kramar Trewe <3

    SvaraRadera