söndag 4 december 2011

Huvudvärk.... :(

Jag har haft huvudvärk några dagar nu, vilket är jobbigt! En sån där tryckande huvudvärk ovanför pannan :( Jag tror det är nån typ av spänningshuvudvärk. Det snurrar runt en massa tankar i huvudet nu som säkert gör att det blir en psykisk stress. Jag hoppas att det snart går över, man är inte direkt jättepigg nu....


Det kommer bli en del samtalsterapi med psykologen nu, vi ska vänta lite med exponeringen, jag har en del andra tankar och frågor som får stå i fokus först! Så det kanske inte blir så intressanta inlägg under den tiden, men jag ska göra mitt bästa och dela med mig av det jag kan. Hoppas ni har överseende med detta, kommer väl ta lite längre tid att bli bra, men så får det bli!

Jag hoppas att ni har en mysig andra advent! Idag är det mys framför tv som gäller! Som vanligt :)

Kram på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar