måndag 14 maj 2012

Resan till Värmland

I torsdags åkte vi till Värmland, har inte hunnit blogga om det, det har varit fullt upp här :)

Jag var uppe vid 8.00 i torsdags och åt en liten tallrik yoghurt faktiskt :) Jag visste att det kunde bli sent att komma iväg då mamma skulle vara hos optikern vid 10.00. Tänkte det kunde vara bra att ha nåt litet i magen iallafall. 

Vi åkte hemifrån strax efter 11.00. Jag var nervös i början, dom första 10 milen ungefär, var lite spänd i nacken och svettades litegrann. Men det var ändå inte så illa som det har varit förut, så det var ju ett plus! Efter 10 mil lättade spänning lite och det gick bättre, jag slappnade av mer och mer ju närmare vi kom. Vi stannade så Malte och vi fick kissa. Mamma och pappa åt en macka och drack lite kaffe. 

Sedan åkte vi ett tag till, stannade en gång till så Malte fick kissa. Jag köpte ett paket Mamma scans köttbullar som jag tänkte äta när vi närmade oss, vågar inte äta när det för långt hem. Jag åt köttbullarna när vi hade ca 30 min kvar till Ola och Lina. Det gick ju bra, jag var jättehungrig :)

Sedan var vi framme!! :) :)

Jag klarade det!!!!

Jippi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar