torsdag 26 juli 2012

Sommar

Äntligen har sommaren kommit! Äntligen är det lata dagar i solen! Har spenderat några av dagarna i hängmattan :)


Jag har egentligen inte så mycket att skriva, har inte hänt nåt direkt. Jag har mått ganska bra, vissa dagar mer ångest än andra. Jag känner att det har gått långt tid nu sedan sista psykologbesöket, behöver komma dit nu! Bara en vecka kvar sen är det dags igen :)
Har en hel del att ventilera och prata med honom om.....


Imon ska jag och mamma åka till en arbetskamrat till henne som jag tycker väldigt mycket om! Hon bor i Nödinge så det är en bit dit, men jag känner mig inte särskilt orolig för det. Det kommer att gå bra! Vi ska fika och jag ska leka med hennes två små döttrar! Ser jag verkligen framemot! 


Nu ska vi åka ut en sväng och köpa en liten present till tjejerna, sen ska jag baka muffins och kakor till en fika ikväll med min bror och svägerska. Dom ska komma på middag! Blir fika ute på altanen i sommarvärmen :)


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar