onsdag 11 juli 2012

Kontaktad av radio

Idag blev jag kontaktad av Sveriges radio. Producenten för programmet undrade om jag ville vara med och berätta min historia. Jag fick lite av en chock och undrade om hon hört av sig till rätt person....
Hon berättade att hon läst min blogg och tyckte att min historia lät intressant.  


Så i veckan kan ni höra mig i radion! Fy så läskigt! Det sänds ju riks, så det kan ju hända att det är många som lyssnar! Jag hoppas verkligen inte att jag gör bort mig, svarar konstigt eller så. Jag kommer berätta om mina erfarenheter av KBT och hur fantastiskt jag tycker att den terapiformen är. Spännande, men väldigt scary!


 :)


Håll tummarna!



2 kommentarer:

  1. Å, vad spännande! Vilken tid är det!? Heja dej!!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera