torsdag 27 september 2012

Nytt om arbetsträningen

Jag skulle ju börja med arbetsträningen i onsdags, men jag sov väldigt oroligt på natten och hörde av mig till min handläggare på SPIRA och vi kom överens om att bara skriva på papperen. 

Vi bestämde att jag ska börja arbetsträningen den 10/10. Jag ska jobba måndag och onsdag mellan 9-12. Jag ska börja min arbetsträningen med att göra rent för djuren, och inte vara direkt i butiken. Jag känner mig lite folkskygg nu och vill inte börja ute i butiken innan jag är trygg på platsen och känner till var allt finns och så. 

Min handledare på Arken sa att allt är upp till mig, jag ska säga till när jag är redo att ta nästa kliv, då gör vi det! Ingen press, inget tvång! Hon är helt fantastisk! Känns så bra! Det kommer bli jättebra detta!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar