söndag 9 september 2012

Arbetsträning

I fredags var jag på infomöte på arbetsplatsen jag önskat att arbetsträna på. 

Det gick jättebra! Blev väldigt väl mottagen och dom var väldigt positiva till att ha mig där på arbetsträning. Träffade butikschefen och jag berättade kort min historia och min arbetslivserfarenhet. Hon blev glad när jag berättade att jag jobbat i butik och andra serviceyrken, att jag har kassavana och är van vid kundkontakt. 

Hon berättade om vad dom gör där och att jag fick välja vad jag vill göra, eller om jag vill prova på alla delar i butiksarbetet. Jag blev jätteglad. Jag älskar ju kundkontakt, stå i kassa och hjälpa folk. Jag känner att det kommer bli såå bra! Tror inte jag kan hamna på ett bättre ställe! Tänk er själva: vara omringad av djur hela dagarna! :) 

Imon ska min handläggare ringa mig och då ska jag ha bestämt om jag vill vara där eller inte. Sen ska hon kontakta butiken och fråga om allt känns bra för dom och om dom är beredda att ta emot mig. Jag har redan bestämt mig! :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar