tisdag 11 september 2012

Igår blev det klart..

..att jag ska arbetsträna på Arken zoo! Jag är jätteglad! Hon sa att hon hade fått ett väldigt gott intryck av mig och att hon såg framemot att jag skulle börja! Känns fantastiskt roligt att dom är så positiva!

Jag kommer börja med att jobba 6-8 h per vecka fördelat på 3 dagar. Som det ser ut nu så kommer jag jobba måndag,onsdag och fredag.

Jag känner att jag vill börja väldigt försiktigt,så det inte skiter sig! Hellre öka än att minska i tid..

Jag ska träffa dom nästa vecka tillsammans med min handläggare på Spira för att skriva kontrakt,sen börjar jag den 24 september (tror jag).

Känns spännande men också lite skrämmande! Var över 1 årsen jag jobbade nu!
Men jag tror det kommer bli jättebra där! Tror verkligen inte att jag skulle hittat en bättre plats än just denna!

Det händer positiva saker i mitt liv nu! Känns väldigt skönt att jag äntligen börjar må bättre..

Jag har fortfarande inte hört något från min psykolog,men han hör väl snart av sig hoppas jag. Börjar kännas lite nu att jag inte varit där på ett tag. Jag blir beroende av att prata med honom,ingen förstår mig så som han.

Idag ska jag till läkaren,min psykiater. Vi ska väl prata om hur jag mår och hur det går för mig,samt förlänga sjukskrivningen. Han är väldigt engagerad och tar sig verkligen tid för mig. Jag har haft en väldans tur!
Jag ska träffa honom 15.15 och det brukar ta ca 1 h. Känner mig inte alls orolig för att gå dit idag..så det kommer säkert gå bra!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar