fredag 21 september 2012

Möte om arbetsträning

Idag var jag på möte på SPIRA med min handläggare där samt min handläggare på Försäkringskassan angående arbetsträningen. Jag skrev på lite papper och pratade lite om hur det kändes osv. Gick jättebra! Jag har verkligen haft sån tur med allt! Underbar psykolog, en jättebra läkare samt jättebra handläggare på SPIRA och Försäkringskassan! Känns fantastiskt att allt har gått så "smärtfritt". 

Nu är det liksom på riktigt med arbetsträningen! Nästa vecka börjar jag! *Pirr i magen*

När mötet var avslutat så skulle mamma komma och hämta mig, men hon var och handlade och hade en stund kvar innan hon kunde komma. (Mötet gick fortare än jag trodde)
Jag bestämde mig för att gå hem! Inte så långt hemifrån, ca 20 min, men ändå! Det var bra gjort av mig! Är alltid lite orolig för att gå ute själv pga ångesten! Det gick jättebra! Kände ingen ångest alls! :)

Jag har fortfarande inte hört nåt om lägenheten, hoppades ju på att höra nåt innan helgen, men det blev inte så :(
Det enda jag vet är att det inte varit någon annan och kollat på den, så det tar jag som ett bra tecken :)

Ikväll ska jag gå över till min bror och svägerska och umgås lite. Har beställt lite kläder från nya H&M-katalogen som kom idag, måste visa svägerskan vad jag beställde :)

Härlig fredag! 

Kram


2 kommentarer:

  1. De kommer att gå bra! Du är jätte modig! Tänk på alla framsteg du gjort senaste tiden! Du fixar det här!
    Ska hålla tummarna för dig.

    Lycka till!

    Kram / J

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      Jag är lite nervös och orolig idag inför imon! Hoppas det går bra!! Tack!

      Kram

      Radera