tisdag 9 oktober 2012

Värmland

I lördags åkte vi till min bror och hans familj i Värmland. Resan gick bra, är ju alltid orolig för att åka så långt pga magen. Åt en liten bulle när jag hade ca en halvtimma kvar och det gick bra.

Vi har bara pratat, ätit gott, varit ute i skogen och myst i helgen. Tagit vara på varann och pussat på Neo <3

Idag åkte vi hem! Jag var väldigt hungrig idag och hade svårt att låta bli att äta. Efter halva vägen köpte jag en bulle, åt lite grann. Lite senare åt jag lite på ett bröd och då började det knipa i magen och jag blev lite orolig och nervös. Så sista timman hem var lite jobbig, men det gick bra.

Imon är det första dagen på arbetsprövningen. Känner mig orolig och nervös, men spännande på samma gång. Jobbar 9-12, så det blir att gå upp tidigt. Jag kommer nog inte sova bra alls inatt, mycket tankar som snurrar runt i huvudet. Jag hoppas det blir bättre efter imon, första dagen är ju alltid värst! 

Ikväll ska jag kolla på nya Falk-filmen som kom i brevlådan idag :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar