onsdag 3 oktober 2012

Lata dagar

Det har varit några lata dagar nu i början av veckan. Skönt faktiskt! 

Ikväll ska jag, mamma, pappa och Malte åka till min morbror och hans familj på en fika. Det var väldigt längesedan vi träffades så det ska bli jättetrevligt!

Imon kväll ska jag och mamma till Helene på klädparty. Kan bli spännande..... :)

På fredag är det först tid hos frisören för klipp och blondering, sedan är det psykologbesök på schemat, och sen ska vi ha min bror och hans familj på middag. Fulspäckad dag!

På lördag åker vi till Värmland till min andra bror och hans Lina och lille Neo <3
Vi åker hem igen på tisdag, och sen på onsdagen är det min första dag på arbetsträningen! 

Så det blir fullspäckade dagar nu framöver här! Kul, men också jobbigt. Mycket tankar och lite orosmoment, tex resan till Värmland (ca 4-5 h i bil), oro inför arbetsträningen, mm.

Men jag ska försöka ta vara på dagarna i Värmland och mysa massor med Neo, och sen ska vi ut i skogen och plocka svamp. Skönt att gå i skogen och bara känna lugnet! Nu är det ju ett litet orosmoment där också pga att det inte finns toaletter, men det brukar gå bra ändå. Jag brukar inte känna nån direkt oro eller ångest i skogen, så jag tror det kommer gå bra! 

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar