måndag 1 oktober 2012

Bortbjuden på middag

I lördags kom Sanna hem till mig på dagen och hade en make-up lektion med mig. Hon stannade några timmar och det var jättetrevligt!

Hon åkte hem vid 18.00-tiden och en stund efter det körde mamma mig till Annelie som hade bjudit hem mig på middag. Det var jättetrevligt! Vi åt en god pastarätt som hon lagat! Jag har ju svårt för att äta just nu, men jag åt en liten portion iallafall och drack en öl :) 
Vi åt efterätt och bara pratade hela kvällen! Var så trevligt! Tack söta Annelie! Nästa gång är det min tur att bjuda på middag :)
Jag kom hem vid 24.00-tiden, var en väldigt intensiv dag så jag var ganska trött när jag kom hem!

Igår tog jag det väldigt lugnt och bara slappade. Vi åt Tacos och min mage klarade det bra faktiskt :)

Fy vad jag hatar hösten! Regn och blåst varje dag! Mörker! Jag hoppas att vintern kommer tidigt, så vi blir av med hösten!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar