fredag 24 augusti 2012

Läkarbesök igen

Jag har inte bloggat på ca en vecka nu,  jag har varit ganska låg faktiskt. Jag har fortfarande ont i öronen! Haft hela veckan, även att jag behandlat med örondropparna. Det har liksom satt sig  på psyket nu. Jag har haft ont nu i över 3 veckor och jag blir snart galen! 

Bestämde mig igår att återigen ringa vårdcentralen idag, för jag orkar inte en helg till med klåda och smärta. Jag känner ju att nåt är fel med öronen.

Jag ringde i morse och fick en tid vid 11.00, jag fick en annan doktor. Jag berättade som det var, och hon tittade i öronen och kände mig på käkarna och gjorde en ordentlig koll. Hon såg att jag fortfarande har en liten inflammation i hörselgångarna, därav min klåda och brännheten som känns i öronen. Hon skrev ut en starkare öronmedicin (droppar) än den jag hade sist,  som jag ska ta nu i några dagar! Så nu hoppas jag verkligen att det går över!

Vilken tur att jag återigen lyssnade på mig själv och faktiskt sökte hjälp igen! Jag känner ju min kropp bäst! Håll tummarna för mig nu att jag blir bra i öronen snart! Annars blir jag galen!

Idag kommer min bror och hans familj från Värmland. Dom ska stanna till på tisdag, sen ska dom utomlands och då ska Neo stanna kvar här i ca 1 vecka innan hans mormor kommer och hämtar hem honom till Värmland! Ska bli underbart! Vi ska på Liseberg och mysa lite....

Så nu blir det nog inte så mycket bloggande dom två närmsta veckorna, men jag ska försöka göra några inlägg iallafall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar