onsdag 15 augusti 2012

Blir vårdcentralen imon igen

Mitt ena öra gör fortfarande ont,det har blivit mycket bättre efter behandlingen med salvan men det har inte försvunnit helt! Jag slutade med behandlingen i måndags och tänkte ge det några dagar och känna efter om det skulle bli bättre nu dessa dagar,men det har det som sagt inte blivit. Därför har jag bestämt mig för att ringa vårdcentralen imon igen för att se om jag får en tid för att kolla upp det igen.

Jag är lite orolig över detta såklart, men jag hoppas att det besöket blir lika bra som det förra var. Att doktorn kollar lite i örat och att jag kanske får en annan salva som hjälper lite bättre. Ingen penicillin! Men det tror jag faktiskt inte att jag får,då får man vara riktig dålig tror jag! Måste finnas en starkare salva typ..

Håll tummarna för mig igen!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar