fredag 29 juni 2012

Möte om spira-projektet

Idag var jag på möte om detta med att börja arbetsträna! Jag träffade en underbar tjej som verkligen lyssnade på mig och min historia. Detta projekt verkar helt fantastiskt! Det blir helt anpassat efter mig och mina behov. Vilka tider jag vill/kan jobba,hur många timmar,på vilken arbetsplats,mm! Hon hjälper och stöttar mig hela tiden om jag skulle behöva det,hon är bara ett samtal bort sa hon!

Vilken tur jag har! Det börjar falla på plats nu allting,känns positivt idag! Det är skumt att dagarna kan vara så olika! Igår var jag jätteledsen,idag är det bättre! Jag ska träffa henne nästa vecka igen för att prata om eventuella arbetsplatser,vart lär kan tänka mig att jobba! Jag har vissa önskemål redan,Hehe. Men det berättar jag sen om det blir ett av dom ställena!

Positiv dag idag,förutom att jag har blivit förkyld!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar