tisdag 12 juni 2012

Dagen efter ångestattack

Ja, på måndag morgon var jag tvungen att vakna tidigt pga vattnet skulle vara avstängt hela dagen och jag var tvungen att duscha innan kl 8.00 då detta skulle ske. 


Jag hade somnat sent på natten pga min ångestattack, jag somnade ca 2.30. Så jag var väldigt trött när jag vaknade, man spänner sig mycket under en panikattack och det sitter liksom i ett tag. 


Efter en sån natt så brukar jag bli lite orolig i magen och inte känna nån direkt matlust, så jag åt väldigt dåligt på måndagen. Detta gör att min IBS blir värre och jag får magsmärtor. 


Jag var lite orolig att jag inte skulle komma iväg på hundkursen på kvällen, men jag bara vägrade vara hemma. Jag älskar att gå på den hundkursen, så jag bet ihop, men jag hade riktigt ont i magen. Men det gick bra, som tur var var det mycket teori denna gången så jag fick sitta mycket, vilket gör att smärtorna blir lite lättare att stå ut med. 


Hundkursen var naturligtvis lika rolig som alltid och det Malte var jätteduktig!


När vi kom hem skulle vi till min brorson och fira hans födelsedag, han fyllde 12 år! Vi åt lite tårta och stannade faktiskt kvar och såg på Sverige-Ukraina. Det var en trevlig kväll, om man bortser från att Sverige förlorade...


Jag gick och lade mig vid 23.00, jag var jättetrött och skulle upp tidigt på tisdagen pga läkarbesök.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar