torsdag 20 juni 2013

Neira

Den 12 juni kl 10.45 blev jag faster igen till en underbar liten flicka som heter Neira. Jag blev så lycklig att vi äntligen fått en flicka i vår lilla klan. Det behövs en liten tjej bland alla pojkar ;) Nu har jag fyra underbara brorsbarn ;)

Några dagar innan Neira föddes så ringde Lina (min brors sambo) till mig och berättade att om barnet blev en flicka skulle hon heta Anna i andranamn, efter mig och Linas gammelmormor :) Jag blev så glad att jag började gråta! Nu hoppades jag innerligt att det skulle bli en flicka, och när Ola ringde och berättade det så skrek jag av glädje! 

Det går inte att beskriva den känslan att min brors dotter ska bära mitt namn. Jag antar att Lina och Ola tycker att jag är en viktig person i deras barns liv, jag hoppas det iallafall. Jag är verkligen rörd och känner en enorm ära, jag tror inte dom förstår hur mycket det betyder för mig, hur älskad och behövd jag känner mig. Tack Ola och Lina!! Älskar er och era underbara barn massor <3 

Jag har två underbara brorsöner till, stora pojkar nu och jag älskar er precis lika mycket, Oskar och Viktor <3 <3

Vad vore livet utan barn? När man inte har egna barn så blir mina syskons barn väldigt viktiga och jag är så glad över min nära relation med mina brorsbarn. Jag hoppas att jag är viktig för dom också...

Nu efter midsommar åker vi upp till Värmland några dagar och hälsar på. Ska bli underbart att äntligen få hälsa på den söta lilla dockan som äntligen kommit, och underbara Neo <3
Vi ska bara mysa och vara ute i deras härliga trädgård, och jag ska lukta på bebis hela tiden ;) Finns ju ingen godare lukt än bebislukt :)


Här är lilla söta Neira <3
Ganska lik sin storebror kan jag meddela ;)



 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar