söndag 23 juni 2013

Någon älskar mig ;)

Jag är medlem i en sluten grupp på facebook, som handlar om panikångest och olika fobier. Det är en väldigt bra sida där man får stöd om man behöver av andra som känner och mår likadant som jag. Sanna är också medlem där och idag skrev hon ett inlägg där :) Jag måste dela med mig av detta för jag blev så glad! Hon är underbar min vän :)

Så här stod det:


En av livets rätt roliga och lyckliga historier:
För ca ett och ett halvt åt sen mådde jag jättedåligt, jag var deprimerad och hade ständigt återkommande panikattacker som var långa och intensiva. Livet kändes ganska meningslöst och som om det var såhär det skulle se ut resten av det med. Men så träffade jag Anna Blomgren. Jag satt en dag hemma och kände att jag måste få ett slut på hur jag mår, jag googlade på panikångest för att se om jag kunde hitta något intressant att läsa om detta helvete, kanske var det någon där ute som hade det likadant eller nån som visste hur man blev av med det. Den första länken jag fick syn på var Annas blogg, jag började läsa och kände igen mig så väl i det hon skrev. Jag fortsatte läsa och såg att hon hade skrivit om Göteborg, min första tanke var, bor vi i samma stad? Jag mailade Anna och det visade sig inte bara att vi bodde i samma stad utan mindre än en kilometer från varandra! Sedan den dagen i mars/april 2012 har vi varit oskiljaktiga! Hon har sedan den dagen varit min vän och kommit att bli min bästa vän dessutom! Vi känner varandra utan och innan och vet precis hur jävligt allt kan vara. Men vi delar så mycket mer, tankar, idéer och glädje! Jag önskar att alla här inne hade åtminstone en vän som Anna. För mig är hon helt ovärderlig och det största stöd jag har och nånsin haft.

Så till Anna: du är min bästa vän och jag älskar dig! Vi kommer alltid att vara vänner och oavsett vad så kommer jag finnas här för dig så som du så många gånger gjort för mig! Du är den bästa vännen man kan ha. Min "ångestsyster" ♡


Jag svarade henne att jag känner exakt likadant och att jag aldrig hade klarat detta året utan henne....

Vilken tur att jag har en sån fin vän <3
Jag är lyckligt lottad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar