måndag 14 januari 2013

Tandvärk och förkylning

Jag trodde verkligen detta året skulle börja bättre än förra året! Men det verkar tyvärr inte bli så :(

Förra söndagen började min tandvärk komma tillbaka :(
Jag ringde tandläkaren och ska dit igen på fredag. Då får vi se vad som händer, men det kommer nog bli så att jag drar ut tanden! jag orkar inte med den längre!

I torsdags började min mamma bli förkyld, så hon har varit sjuk över helgen, och nu verkar det inte bättre än jag åkt på det också. Började få ont i halsen igår, och idag är det ännu sämre och jag har börjat hosta lite. Jag är rädd för att jag ska bli så sjuk igen som jag var när jag hade influensan. Jag hoppas bara att detta är en liten förkylning och att den snart går över, och att jag inte blir så dålig att jag får såna hostattacker som ger mig sån ångest och panik! 

Håll tummarna! Ska detta året blir lika illa som förra när det gäller sjukdomar!? Då kommer inte jag orka! Snälla!

:(

2 kommentarer:

  1. Jo då, du orkar. Men jag lovar att hålla tummarna ändå förstås :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Nä det känns inte som jag fixar det! Det är för mycket nu! När ska det ta slut!? Nu fick jag ju säga upp min tandläkartid också! Kan ju inte gå dit med snorig näsa och hosta dom rätt upp i ansiktet ;)
      Så nu får jag vänta en vecka till innan jag kan gå dit! En vecka till med tandvärk! Fy, mitt liv suger nu!

      Kram

      Radera