fredag 18 januari 2013

Förkyld

Fy säger jag! När ska min otur vända? Ja för jag tycker det, att jag har otur! Jag trodde året skulle börja bättre än det slutade, men så blev inte fallet! Jag sitter här och är jätteförkyld! Näsan rinner hela tiden, hur mycket snor kan man ha?? Jag hostar och mår allmänt skit. 

Jag skulle egentligen till tandläkaren och psykologen idag men fick avboka tiderna. Kan ju inte gå till tandläkaren och hosta dom rätt i ansiktet. Så nu fick jag en ny tid om en vecka, vilket innebär en vecka till med tandvärk! Alltså jag orkar snart inte mer.......livet suger tokigt nu! Vem straffar mig liksom?? Vad har jag gjort för att förtjäna allt detta med förkylningar, tänder, ångest och allt annat skit?  Tycker inte riktigt jag förtjänar allt detta faktiskt ;(

Nu sitter jag här och hoppas på att snoret och hostan tar slut i helgen, för nästa vecka är fullbokad och då ska jag vara frisk! Så är det bara!! Eller??

Fy, idag är en sån dag då jag tycker otroligt synd om mig själv, ja för såna dagar får man faktiskt ha!!!

Hoppas morgondagen blir bättre.....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar